Пiдписатись на RSS
Статті
Спілкування
Коментарі
Вибір редакції
Рубрики
Архіви
Рік  Місяць  
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   
Сторінки
 FeedBurner
Рейтинг блогов
сайт ТЕМА
Дурдом optimised.gif
Третейские суды и гражданский процесс
Фінансист сумно? - інтернет-видання про культуру
Політсхема
Системний дерибан Media Season

С 8 сентября в метро - халява

Незаметно, на сей раз без шумных акций у Мэрии, цены в киевских маршрутках зашкалили. На некоторых направлениях цена поднялась до 2,50. Причём, на одном и том же маршруте (например, № 410 «Петровка-Нивки»), разные водители требуют разные суммы: кто 2 грн., а кто и 2,25. Дороговато, знаете ли… Но спасение есть: метро. Цена жетона в 50 копеек, злорадно высмеянная жителями других городов с подземкой (например, Харькова, где проезд давно уже 75 копеек), приятно радует киевлянина. И хотя руководство Киевского Метрополитена постоянно трубит о повышении цен, реальную себестоимость проезда, которая составляет якобы 1, 78грн., мы будем выкладывать ещё не скоро.

Тем более, что метро - хоть и грязное, но всё же дешёвое - постоянно расширяет варианты оплаты поездок. На сегодняшний день есть 3 способа «пройти через турникет»: жетоны и карточки – магнитные и бесконтактные. Последние - поновее и попрогрессивней. Необходимость в них возникла в связи с «тотальной» подделкой проездных магнитных. Подделать проездной легко: средней руки радиолюбитель может сделать это за час. Правда, на сегодняшний день проблема не актуальна, ведь сварганить проездной за 25 гривень ну совсем не рентабельно.

В 2002 году в Киеве впервые апробировали новинки европейского образца – бесконтактные проездные. Ридеры – специальные устройства для их считывания - установили на некоторых станциях и «протестировали» на собственном персонале. С 1 декабря 2005 года - запустили в продажу, с тех пор ими пользуется 30 тыс. пассажиров. Ноу-хау было не столько экономным, сколько практичным. Заплатив раз за карточку 7 гривень залоговой стоимости (их возможно вернуть), и оплатив от 1 до 100 поездок, можно использовать, когда и как нужно. Вместо горы жетонов в карманах – кусочек пластика. При этом, положив его однажды в кошелёк или на дно сумки, достаточно лишь касаться этим местом к ридеру. Правда, остаться в плюсах с «бесконтактной» невозможно: устройства точно подсчитывают, сколько раз ты проехал в подземке, так что одалживать карту соседу или сотруднику вовсе не выгодно.

С 8 сентября в оборот Метрополитена входят новые, более «прогрессивные» виды смарт-карт. Всё те же 7 гривень залоговой стоимости плюс 25 за проезд. Дальше – езжай сколько хочешь, но только 30 дней. По-сути, это – замена магнитных проездных, к которым все так привыкли. С одним отличием: один и тот же пластик останется в твоём кошельке столько, сколько ты пожелаешь: по истечении 30 дней в кассе или у специального автомата можно начислить на неё же ещё 25 грн, и снова – «халява». Ещё один приятный момент: карточку активируем сами, в любой момент, и когда захотим, а не строго в первый день месяца. У тебя много денег? Не хочешь «пополняться» раз в 30 дней? На счёт новой карточки «кладём» 50, 70, 100 и т. д. гривень, каждый месяц активируем по 25. И так – пока хватит денег, до 10 лет.

Но основной «недостаток» магнитных аналогов остался и в новых бесконтактных карточках. Пропускает по ней ридер с интервалом в 15 минут, так что большие компании на Метрополитене не наживутся. К слову, «магнитки» скоро исчезнут совсем, так что раскошелиться на новую смарт-карту придётся всем.

А теперь – о скидках. С 8 сентября скидок не ожидается, но на подходе – «бесконтактные» на 2 недели, год, студенческие и выходного дня. «Жетоны – только приезжим», - надеются на сознательность киевлян метрополитеновцы. В планах: «групповой» бесконтактный на все виды транспорта, и даже маршрутки (по обязательному договору с приватным перевозчиком на установку ридеров на борту).

Метро – по качеству услуг организация спорная. И давка там, и трамбовщики, и грязь, и бомжи. А всё-таки едем! И даже со скидкой.

 

Светлана Самойленко

фото отсюда

 



Видео новости: Работники киевского метрополитена требуют повышения тарифов за проезд

13 коментарiв, 370 переглядiв

Тетяна Монтян

В Москві разова поїздка на автобусі коштує 25 рублів, якщо купувати білет у водія, а в Таллінні - 20 крон, що відповідно дорівнює 5 гривень та 9 гривень. І все одно муніципальний транспорт дотується!!!

08-09-08 10:47
krolex

Правда, остаться в плюсах с «бесконтактной» невозможно:

Абсолютно не согласен с этим утверждением.
Потому как максимум в месяце 23 рабочих дня тоетсь если я пользуюсь метро только для поездок на работу я економлю в месяц от 2х до 6 грн(в июне было 19 раб дней). Я купил пластиковую карту в прошлом сентябре. Доволен меня супер устраивает.
У жены тоже пластиковая карта ей вообще на работу ездить 3-4 дня в неделю в итоге тратит 15-18 грн в месяц при такомже удобстве как и магнитка(не нужно стоять в очереде за жетонами)

08-09-08 10:48
блоггерЪ

Полностью не согласен, что наше метро грязное и с бомжами. Автор, видимо, не был в маскве.
Низачёт за это.

08-09-08 11:57
Фашіо

Розвели тут балаган з метрополітеном :) насправді, я не проти підвищення ціни у метро. Але, скажемо правду у вічі - якість сервісу до і після підвищення НЕ ЗМІНЕТЬСЯ! А гроші уйдуть самі знаєте куди. І будемо їздити як скоти у стойлі. Отже, треба вирішувати як зробити метрополітен цивілізованим. затвердити цю программу, призначити кримінальну відповідальність за її невиконання! А потім почати її виконутвати і одночасно підняти ціну за проїзд. ІМХО, це один з можливих варіантів для киян, коли вони не постраждають. Інші ж варіанти з "тупим" підняттям цін ні до чого гарного не призведуть. Як приклад - підняття цін на маршрутки. І що? Сервіс покращився??? :(

08-09-08 11:59
Логвиненко

пісєц, купуєте велосипед і такі теми вас більше нііпут

08-09-08 12:46
Олександра Тимошенко

2 Фашіо: нормальний в нашому метро сервіс. заплатив, зайшов і швиденько проїхав в будь-який кінець міста. здається, швидкість пересування - основна вимога до метро. поїдьте в лондон, гляньте на їхнє метро - нічого особливого, а деякі станціі побудовані ще в кінці 19 століття, час від часу їх підрихтовують, але якихось кардинальних реконструкцій не проводять. можна сказати, сервіс абсолютно однаковий. зате ціна в лондоні - ого-го! і при цьому - метро розгалужене, по-моєму, 11 ліній, дістатися можна практично в будь-яку точку велетенського мегаполісу. тож не думайте, що підвищення ціни - для створення якогось там особливого комфорту. метро є метро, а не СВ-вагон. я вважаю, що гроші повинні йти на створення нових гілок метро, а не на створення комфорту - зрештою, без нього можна обійтися, та й чим ви його заслужили?

08-09-08 14:19
Кльово

2Олександра Тимошенко: в нашому метро сервіс чудовий.
Просто, Фашіо ніколи ніде не був далі рідних конопель, от і прискіпується.

А хто хоч раз спускався в американську підземку - ніколи не буде жалітися на вартість, бруд, бомжів і спеку в київському метро. Бо київське метро може на порядок підняти ціни, зменшити швидкість руху поїздів, прибрати охолоджувачі повітря, зменшити кількість прибиральників і все одно залишитися кращим за паризьке, нью-йоркське та інші підземки.

08-09-08 14:41
Дмитро

2Фашіо:
+100.

До речі, я абсолютно згоден платити за міській транспорт, як у, наприклад, в Відні. За умови, що якість послуги буде такою самою. (Для справки - у Відні був, ціни бачив, платив, користувався).

2Логвиненко:
Угу, зате з'являється інаша - як доїхати на роботу/з роботи живим/непокаліченим.

08-09-08 14:46
Дмитро

2Олександра Тимошенко:
Нмд тут не йде річ про якісь особливий комфорт чи щось подібне. Ось в тому самому віденському метро більшість станцій зсередини схожі на якісь промислові споруди - ніякого тобі мармуру, прикрас, картин, бюстів...
Під сервісом міського транспорту я б розумів послуги безпечного, надійного та зручного переміщення пасажирів з пункту А в пункт Б. До речі, тут я навмисне не кажу саме про метро, а про всі види міького транспорту - тому що нмд неможливо одночасно мати чудове метро і нікудишні автобуси/тролейбуси - бо це комплексна проблема.
Чи є наше метро таким? По відношенню до інших видів транспорту - напевне так. А абсолютно? Думаю, що години пік дободять, що ні особливої безпечності, ні надійності, ні зручності там нема.

2Кльово:
>А хто хоч раз спускався в американську підземку
Пан так само напевне бачив лише нью-йоркську підземку. Не знаю, не бачив, а от вашингтонське, повірте мені, я розцінюю як краще, за київське.

08-09-08 16:44
Кльово

2Дмитро: бостонське таке саме противне. Єдина перевага американського транспорту - відсутність бидла із пляшками алкоголю. А час пік в дружньому інтернаціональному колі в спекотне літо - передати ступінь насолоди... неможливо. Ось тільки трамбовщиків немає - бо за такий харазмент керівників метро посадили б напевно.

Насправді, основна відмінність між нашим і західним транспортом - неможливість існування там "зайців" і висока вартість. Все інше - дуже подібне, навіть народна творчість ножиком.

08-09-08 17:50
Григорий

Бред.
Метро нормальное и дешевое.
Проездные - однозначный идиотизм, так как покупка проездного по факту неоправданна. Я не готов переплачивать и не хочу кредитовать метро, покупая карточку за некоторое кол-во гривен + проезд по себестоимости.
Проще и дешевле - жетоны.

08-09-08 18:00
Дмитро

2Кльово:
Ну, напевно, це всеж таки специфіка великіх міст - бо Вашингтон значно менший (хоча метро за кількістю ліній та їх довжиної рази в 2 більше). І ніяких трамбувальників там не треба... А на рахунок відсутності зайців скажу так, в віденському метро жодного контролера не бачив на протязі 3 тижнів, хоча їздив немало ;)

2Григорий:
Саме тому проїздні на місяць повинні бути дешевше, ніж просто сума середньомісячних трат на метро жетонами, а на рік - дешевше, ніж 12 місячних. Приклад: те ж віденське метро, тижневий проїздний (всі види транспорта, включаючи U-Bahn та S-Bahn) - 12.5 євро, місячний - 45 євро, річний - 420 євро.

08-09-08 19:02
Кльово

2Дмитро: Навіщо контролери, якщо увійти в підземний транспорт (а в Америці і в наземний) без оплати - неможливо. А в Парижі і вийти, якщо проїхали оплачену зону. Технології перемагають одвічне людське свинство.
Система проїзних у нас дійсно одвічне свідчення нашої жадібності. От випускали спарені квитки - і чому б їх не зробити хоч на копійку дешевше, щоб був сенс :-))) тримати в кишені зайвий папірчик - так ні... велике розорення настане. І усі кошти на розробку квитка, його випуск і популяризацію пішли котикові...
Тепер ось проїздні - нашо їх купувати, якщо " скидок не ожидается", але є обмеження по часу. Я от кожний раз обираю, яким транспортом добиратися - і те що це буде метро - не факт

09-09-08 12:36

Ім'я *
Електронна пошта
Вебсайт
Код перевiрки
Коментар *